Dags för djupdykning!

Efter gårdagens tvättning har jag nu 8 stora ikeakassar med tvätt som jag ska dyka ner i. Det måste ju vikas så de e ju bara att ta tag i det:) Men gång på gång ställer jag frågan till mig själv: Vart kommer den ifrån??? Okej att de blir tvätt men vi är 2 vuxna & 1 barn. Den frågan lär jag ALDRIG få svar på så nu dyker vi :D

 Måttligt roande haha.

På tal om tvätt. Jag har gjort ett test på min kära man!
För ett par veckor sedan (3 veckor) tvättade vi och jag vek allt åh la i påsar och ställde på soffan för Lilleman sov så jag kunde inte lägga in de i garderoberna. Dagen därpå sket jag i det med för jag skulle se om min man kunde förmå sig att ta tag i de spontant. Vad tror ni har hänt? Påsarna står kvar på soffan, med ovikt tvätt i då han har rört runt allt för att hitta de han ska ha på sig. Han har ställt ner dom från soffan för att sitta i den & ställt tillbaka dom på soffan innan han gått från vardagsrummet. Men tror ni han har lagt in de i garderoberna? Ha ha NEJ icke sa nicke. Karlar är ett fenomen som vi kvinnor ALDRIG kommer förstå sig på haha.

Jag e lite av en städ Hitler precis som Nathalie är och jag har bitit på naglarna, dragit mig själv i håret och stört mig på denna tvätt hur länge som helst. Så nu skiter jag i detta testet och viker den med :D Min man e fantastisk på alla sätt, men jag kan inte påstå att han e född med en städ gen (liksom ALLA killar) haha.

Men till min stora förvåning så satte han sig vid köksbordet idag och lagade sina termobyxor, ja jag vet de e helt sjukt. Min man kan sy hahaha.... Älskling, vi behöver gardiner till Lillemans nya rum ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0