Gekås here we come

Snyggare än Ola-Conny, Rikare än Boris, Kvickare än Morgan,
Roligare än Comicsnubben & smalare än Ros-Marie intar vi idag kvinnornas mecka.
För att vi ska få ihop de har de pusslats & fixats så nu blir de för ovanlighetens skull litta kvälls shopping.

Jag tror jag ska göra en personlig julkalender här på bloggen? Som börjar i morgon.
Filar lite på idén ett tag till så får vi se hur de blir med de.
Men nu har jag inte TID att sitta här. Ska diska, fixa mig, äta, ta lilleman när han vaknar & sen ladda för Skandinaviens största varuhus :P

Lämna plats för här kommer 2 galet shoppingsugna mammor. Och inga jävla vagnar överallt nu gott folk för dom röjer jag veck illa kvickt :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för inspirationen Natta hahaha

2010-11-30 @ 09:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0