Kungen bjuder in

Jimmy Åkesson till slottet.
Ha ha shit vilka rubriker det blev av det.
Är kungen rasist nu då eller? Nä så klart inte, ingen vågar öppna käften om de nu när de e Kungen själv som tagit detta steget. Hmm? Wonder Why????

Blir så sjukt trött på detta snack.
Skrollade på aftonbladet och det står hur mkt som helst om Sverige Demokraterna & hur främlingsfientliga dom är. Allvarligt talat- Om man inte vet va man snackar om så tycker jag man ska knipa k*ft.

Visst att de kanske inte hade varit en höjdare om de styrt vårt land (de e de la inte oavsett vilket parti de e som har majoritet) Men de e la bra att alla kan sitta med och tycka till?

Och sen de LÖJLIGASTE jag hört på länge är att de tagit bort Sveriges Nationalsång på skolavslutningarna!
Nu får de vara nog, snart e man ju rasist bara man säger att man kommer från Sverige.
Sverige är ett mångkulturellt land & så kommer de alltid förbli. Att fortsätta ha en rullande invandring hit gynnar oss & har alltid gjort. Men e de fel att det ska finnas en gräns på de? Likväl som de finns gräner för allt annat? NEJ JAG HAR INGET EMOT INVADRARE OCH HAR ALDRIG HAFT. Men jag tycker att vi ska ta hand om de som bor i Sverige (även nysvenskarna) innan vi tar in fler. Är det fel? Allt blir ju så mkt bättre då & kvaliten höjs på de mesta.

Ahhh blir såååå arg..
Och det sjuka e att vi ka ha förtroende för partier som mobbar & beter sig som leklåde barn.
Jag tappade förtroendet för hela alltet när jag såg hur de övriga bemötte SD när de blev invalda av SVERIGES BEFOLKNING. Nej de hade inte spelat någon roll om de va SD eller folkpartiet eller dyligt. Det beteendet är inte okej, och speciellt inte av folk som styr vårt land.

Personligen tycker jag man ska ge alla partier en plats & abskaffa monarkin åh putta in en Presedent som VI röstar fram. Jag ställer gärna upp som kandidat haha.

Och kalla mig nu för f*n inte rasist då kokar jag över!!!!

Nä nu ska jag jaga bort dammråttorna för sonen har vaknat.
Hoppas min självmordsbenägna dammråtta Tusse gömmer sig för han vill jag ha kvar :D

Haaaalow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0