Looneymum No1...

Medans jag roar min son med alla kroppsdelar som är möjligt förutom händerna och lyssnar på smurfarna ska jag försöka få ihop en hyffsad bild av mig.

Jag är en tjej (vissa kanske har svårt med matten att räkna ut de), Cecilia heter jag åh 24 år va jag sist jag kollade k-kortet. Lyckligt gift är jag sedan 1 år tillbaka. Tillsammans med min man H har jag en galen, busig & sprallig liten hulligan på 8 månader vid namnet Antero. Sen har vi en Golden Retriver som förgyller våra dagar med galenskaper & kisserundor.

När jag inte är mammaledig jobbar jag heltid inom funktionshinder. Funderar på att passa på att läsa en kurs (personal administration) nu men de får vi se hur långt jag kommer med. Just nu planerar vi för fullt inför vår kommande fullt 1 februari. Då lämnar vi Västra Göteborg för ett radhus på landet. Ska bli så skönt att komma ifrån alla stressiga vrak här i Göteborg. Istället byts dom ut mot pösiga bönder som bara rabblar ko-smörja. Underbart!

De e bara att fråga om de skullle va nått & här har vi inga hämningar!
Präkiga Rabiata Morsor e vi då verkligen inte *hehe*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0